12 oktober, 2017/Even voorstellen/DOOR: Timothy Van Laar
Deel:

Even Voorstellen: Wendy

“Ik denk dat ik van nature een luisterend oor voor mijn omgeving ben.“

Vandaag is het de beurt aan het teamlid met de meeste kilometers bij KICK! Digital. Wendy is als accountmanager het eerste aanspreekpunt en het luisterend oor voor onze relaties (en ons). Als oud-wereld kampioen bowlen, is Wendy een ‘bezige bij’ die graag sport, kookt en als het even kan, de wereld rondreist! Bovendien is bij Wendy het glas vaker halfvol dan halfleeg en zal ze altijd een extra stapje zetten om een oplossing te vinden.

Even voorstellen: Wendy

Wat vind jij het leukste van het werken bij KICK! Digital?

Dat zijn twee dingen. Het eerste is dat ik vanaf het begin bij dit project betrokken ben en dat ik nu werk in heel leuk en sterk team. Dat vind ik bijzonder! Nog belangrijker is het pionieren bij KICK! Digital. Hierdoor hebben we een sterke groei doorgemaakt en staan we waar we nu staan. Zo zijn we gegroeid in kennis en is de hoeveelheid en verscheidenheid aan campagnes & klanten toegenomen. Met name de factor kennis van online is van belang, want juist hierdoor kunnen wij onze klanten op de beste manier van dienst zijn.

Wat is de belangrijkste eigenschap van een accountmanager?

Heel goed luisteren naar een klant zodat je zijn of haar vraag goed kan vertalen naar degene die er mee aan de slag moeten. Op deze manier kun je altijd een relevante oplossing bieden aan je klant. Belangrijk daarbij is dat je je kan inleven in een situatie zodat je vanuit daar de beste dienstverlening kan leveren. Uiteraard gaat het er uiteindelijk om dat je de beste service levert!

Wat zie jij als de belangrijkste ontwikkeling in de online marketingwereld?

Waar ik met name heel erg benieuwd naar ben, zijn de ontwikkelingen rondom data. Wat gaat er mee gebeuren? Er zijn namelijk nogal de nodige discussies rondom data en het gebruik van data in online marketing. Doen we dit netjes of moeten we nog een manier vinden om hier op een goede manier mee om te gaan? Dat vind ik op dit moment heel erg interessant en ik ben dan ook erg benieuwd waartoe dit gaat leiden.

Wat zou jij zijn geworden als er geen internet was geweest?

Ontdekkingsreiziger! (red: zegt ze met een grote smile)

Wat doe jij het allerliefst in je vrije tijd?

Eten… Koken! Dat is zo gegroeid vanaf het moment dat ik op mezelf ging wonen. Ik moest opeens voor mezelf gaan koken en zo ben ik er vanzelf in verzeild geraakt. Ik woonde toentertijd in de Kanaalstraat (Utrecht) waar je heel veel Turkse en Arabische winkeltjes had, waardoor ik geneugten van de Arabische keuken leerde kennen. Dit vond ik enorm lekker en hier wilde ik dan ook meer over weten. Zelf heb ik geen favoriete gerecht, maar mocht je een keer iets willen koken… Dan sowieso geen champignons! Die lust ik niet.

Stel… Europa zit in de problemen en heeft een nieuw politiek leider nodig. Wie van je KICK! Digital collega’s zou kiezen en waarom?

Ik zou kiezen voor Timothy. Hij raakt niet snel in paniek en zit vol energie en enthousiasme. Daarnaast heeft hij een hoop kennis en maakt hij snel dingen eigen. Hierdoor blijft hij rustig en zal hij op een positieve en doordachte manier de problemen aanpakken.

Wil je je eerste online marketing campagne starten? Benieuwd naar mogelijkheden en ideeën? Neem dan contact op met onze accountmanager Wendy:

wendy@kick-reclame.nl

Terug naar overzicht