8 mei, 2019/Media Training/DOOR: Timothy Van Laar
Deel:

Social Media Training

“Ik vond de training erg helder, zodat zelfs een leek zoals ik hier iets van kan snappen.“

Onze klanten steeds meer willen weten over van social media en de advertentiemogelijkheden. Daarom zijn we sinds kort begonnen met het geven van een social media training. Iedereen heeft wel een reden om de social media training te volgen. Voor sommige klanten is het juist fijn om de basis principes te beheersen zodat ze rapporten beter begrijpen. Een andere groep klanten heeft juist de behoefte om de beginselen van een campagne zelf te leren, samen met ons te groeien en ons als klankbord gebruiken. Dit blog vertelt meer over deze social media trainingen en wat de mogelijkheden zijn.

Hoe ziet de social media training eruit?

Gedurende deze social media training worden de grondbeginselen van de verschillende social kanalen besproken. Verder wordt er ingegaan op de toepassingen van de Business en Advertentie Manager. Daarnaast worden de advertentiemogelijkheden besproken en worden de content en communicatie doorgenomen. Uiteraard komen de do’s and don’ts en diverse cases aan bod.
Gedurende de training worden diverse specifieke vragen beantwoord. Aan het einde van de training wordt de opgedane kennis getest door het opzetten van een online campagne. Hierdoor krijgt de trainee meteen feeling met de Advertising Manager. Na het opzetten van de eerste campagnes is het mogelijk deze van feedback te voorzien en de specialisten van KICK! Digital als klankbord te gebruiken om deze te optimaliseren.

SocialMediaTraining UBN

1 op 1 en kleine groepen

We merken dat men het plezierig vindt om in een kleine en vertrouwde setting de training te volgen. Hier heeft men namelijk de kans om alle vragen te stellen die men wellicht niet zou stellen wanneer zij niet een-op-een met iemand zijn. Zo kunnen deelnemers van verschillende kennisniveaus aan de trainingen deelnemen en krijgen zij al hun vragen op een persoonlijke en begrijpelijke manier beantwoord.

De training was leerzaam en Timothy kan het erg goed en plezierig vertellen.” Jeanette Verplancke (Vitras).

Jeanette was begonnen met de training om de basisprincipes van social media en advertising te begrijpen, zodat ze beter begrip had hoe ze bepaalde resultaten kon analyseren. Iedereen heeft wel een bepaalde reden om de social media training te volgen.
Zo is ook Richard (Mind Elevators) begonnen met de training om de events die zij organiseren te promoten onder Young Professionals. Samen met Matthijs en Timothy heeft hij de social media en de Search Engine training doorlopen en inmiddels structureert hij zijn eigen social media campagnes.

Ik doe de training Social Media bij Kick! Digital om dat ik graag goed inzicht wil hebben in onze promotie van events. Ik vond de training erg helder, zodat zelfs een leek zoals ik hier iets van kan snappen. Gelukkig heb ik een directe lijn naar Kick! waarmee ze mij erg snel feedback geven op onze campagnes!” Richard van der Put (Mind Elevators).

UBN uitzendbureau had weer een heel andere interesse. Zij hebben met alle social media verantwoordelijken van de vestigingen een mooie basis gelegd voor een social media kalender. Doordat alle managers bij de training aanwezig waren, kwamen er veel goede en creatieve ideeen bovendrijven die goed pasten bij de kernwaarden van UBN. Hierdoor is er meer dan genoeg content gemaakt om over te schrijven voor het komende half jaar!

De social media training is een top combinatie van presentatie en interactie. Timothy presenteert enthousiast waardoor je van begin tot eind aan zijn lippen hangt. Tijdens de training en de brainstromsessie hebben wij de juiste informatie gekregen die wij voor onze socials makkelijk kunnen toepassen.” Djony Jurg (Online) Communicatiespecialist (UBN Uitzendbureau).

Mocht je ook interesse hebben in het volgen van de social media training. Wellicht wil je samen met je collega’s gewoon meer willen weten over de werking van social media, stuur Timothy een mail: timothy@kick-digital.nl. Heb je interesse om samen met je teamgenoten een training te volgen, meld je direct aan bij de academy.

KICK! DigiTalks

KICK! DigiTalks

Ben jij nou ook van plan om meer te weten te komen over de social media training, kom dan naar de KICK! DigiTalks op 14 juni. Deze editie staat in het teken staat van Social Media Advertising. Mocht je geinteresseerd zijn, schrijf je snel in!

Terug naar overzicht