KICK! DigiTalks

Op donderdag 10 oktober organiseert KICK! Digital alweer de vierde editie van de KICK! DigiTalks in Utrecht!

Waarom de DigiTalks?

KICK! Digital is opgericht om bedrijven digitaal te laten groeien waar we in geloven. Bedrijven die iets bijdragen aan de wereld en waar we graag meer van zien. Die bedrijven brengen we graag tezamen, drinken we graag een goede borrel mee en leiden we natuurlijk met liefde op in de online marketing.

Praktische informatie over de DigiTalks

  • Datum: donderdag 10 oktober
  • Locatie: Basecamp, Utrecht – Nijverheidsweg 16 in Utrecht
  • Tijd: 14.00-16.00 sprekers, 16.00-18.00 borrel
  • Thema: growth hacking en A/B-testing

De sprekers van DigiTalks

Hester Francken: een Young Digital Innovator bij The Talent Institute. Met een achtergrond in de consumentenpsychologie, opgeleid als growth hacker en nu interim werkzaam bij verschillende corporates, zoals Sanoma, om deze bedrijven experiment-gedreven te laten werken.

Daan van Vliet: onze eigen Daan is de CRO lead bij KICK! Digital, en zal je tijdens zijn presentatie meenemen in hoe wij growth hacking en A/B-testing inzetten en zal gelijk waardevolle documenten met je delen, die je zelf ook kan gebruiken.

Hugo Mol: Hugo is teamlead van de marketeers binnen de Efteling, en zal tijdens de DigiTalks een presentatie geven over het CRO proces dat de Efteling de afgelopen maanden heeft uitgerold, hoe ze dat hebben aangepakt, waar ze allemaal tegenaan liepen en bovenal wat het de Efteling heeft opgeleverd.

Wat houden de KICK! DigiTalks in?

  • Focus: iedere DigiTalks wordt één thema uitgediept en wordt vanuit verschillende kanten belicht
  • Inspiratie: sprekers uit verschillende industries met verschillende expertises bieden je inspiratie
  • Toegepast: we hebben geen zin om je achter te laten met slechts inspiratie, maar het moet toegepast kunnen worden op je eigen werk

Zin gekregen in de volgende KICK! DigiTalks?

Dat snappen we wel, een gratis event over een topic in de online marketing, dat jou aan het hart gaat.

Schrijf je nu hier in

JA, IK WIL ME INSCHRIJVEN

De vorige sprekers van de DigiTalks

Anouk van Vliet: oprichtster van The Social Brand. Met een achtergrond als grafisch ontwerpster en branding baas, is ze The Social Brand gestart om ondernemers online goed zichtbaar te zijn. Anouk zal jullie wijzer maken in Social Branding aan de hand van een case.

Remko de Jong: de oprichter van Moonjelly Agency, een marketingbureau speciaal gericht op de muziek industrie. Remko werkt al jarenlang voor hele vette artiesten en zal het daar tijdens de DigiTalks uitgebreid over hebben.

Timothy van Laar: social media expert pur sang en strateeg bij KICK! Digital. Wat zijn we blij dat Timothy zijn expertise wil tonen aan jullie: door het oprichten van Hashtag The World, een social scraping tool, en zijn jarenlange ervaring in het helpen van verschillende klanten, kan hij je alles vertellen over social media advertising.

Timothy

Mathias Aaftink: Mathias is oprichter van Digital Movers, een digital marketing bureau, dat gespecialiseerd is in full-funnel campagnes om bedrijven te laten groeien. Tijdens Mathias’ presentatie zal hij je meenemen in zijn case voor het nieuwe shirt van Feyenoord… Iets wat gevoelig zal liggen onder de Amsterdammers in de zaal 😉