NEEM CONTACT OP MET KICK! DIGITAL

Display Advertising

Door gebruik te maken van Display Marketing vergroot je je online zichtbaarheid en naamsbekendheid. In veel online campagnes is dit kanaal onmisbaar. Wat Display-marketing precies is en hoe KICK! Digital dit inzet, zal hieronder uitgelegd worden.

Wat is Display Advertising precies?

Door het ontstaan van Display Advertising is het mogelijk geworden om de doelgroep(en) van uw bedrijf 24/7 op een efficiënte en persoonlijke wijze te bereiken. Zowel voorafgaand als tijdens een campagne is het mogelijk om te bepalen hoeveel het bereiken van unieke personen waard is. Dit wordt mogelijk gemaakt door het veilingmodel: Real Time Bidding (RTB).

Door de data die gebruikt wordt tijdens een programmatic campagne kunnen we groepen steeds beter en persoonlijk benaderen. Door dynamische content kunnen we per uniek persoon een relevante en unieke uiting laten zien. Hierdoor vergroten we de relevantie per uniek persoon. Het platform waarin het mogelijk is om RTB in toe te passen werkt op algoritmes, Deze algoritmes zoeken de hele tijd naar verbanden tussen de doelgroep, de content uitingen en de resultaten. Doordat het platform (DSP)deze verbanden legt, worden er gedurende een campagne steeds betere resultaten behaald.

Wat kan KICK! Digital voor je betekenen?

Wij kunnen ervoor zorgen dat je doelgroep – hoe cliché het misschien ook klinkt – de juiste boodschap op het juiste moment te zien krijgt. Onze experts weten precies wie er binnen de doelgroep vallen en welke boodschap in welke fase van het aankoopproces bij deze doelgroep past. Ook weten we welke typen uitingen passen bij het doel (awareness, branding, conversies) van de campagne. Op basis van demografische kenmerken, interessecategorieën, apparaten, IP-adres, etc. kunnen we de doelgroep precies afbakenen.

Enkele voorbeelden van targeting binnen Programmatic Display zijn: