Meer klanten

Ieder bedrijf wil groeien. Meer klanten, meer orders, meer euro’s, meer omzet. Maar groei realiseren is complex, het raakt een hoop verschillende takken. Denk hierbij aan: je product of service, je propositie, de markt en concurrenten, de consumenten, je naamsbekendheid en nog veel meer. Welk van deze punten moet je beïnvloeden om daadwerkelijk impact onder aan de streep te zien en groei te realiseren?

En daarom zijn wij gespecialiseerd om bedrijven, waarin we geloven, digitaal te laten groeien.

Wat is onze werkwijze?

Vanuit strategie naar executie. Van meten naar optimaliseren. Van experimenteren naar leren en itereren. Klinkt mooi, maar wat doen we dan precies?

  • Voordat we starten: Strategie 1
  • Dan gaan we starten: Creatie & Opzet 2
  • We gaan leren en optimaliseren 3
  • En we gaan leren en rapporteren 4
1

Voordat we ook maar iets doen, moeten we een goed beeld krijgen van wat er momenteel bij jou speelt. Dat doen we aan de hand van de volgende punten:

  • Website en data analyse
  • Zoekwoordenonderzoek
  • Markt- en concurrentieonderzoek
  • Doelgroepenonderzoek

Uit deze onderzoeken volgt een strategie hoe we jouw bedrijf zo goed mogelijk kunnen laten groeien.

2

We weten hoe we jouw doelgroep het beste kunnen benaderen. We weten aan welke knoppen we moeten draaien om een resultaat te gaan bereiken. Dus, we gaan de wereld bestormen met onze strategie.

Om de doelgroep te bereiken, hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij helpen bij of maken dit beeldmateriaal en zorgen ervoor dat het omgezet wordt in code, zodat we het digitaal kunnen gebruiken.

Vervolgens kopen wij de advertentieruimte in en zetten wij alles klaar.

3

Je advertenties worden getoond aan de doelgroep. Daarnaast zorgen we ervoor dat we alles goed kunnen doormeten, zoals clicks en conversies, en we zien dat het resultaat oplevert.

We hebben een hoop assumpties wat beter zal werken: deze tekst, of juist die knop? Of misschien deze foto?

Deze assumpties testen wij, zodat we blijven leren van onze resultaten. Alle kennis die we opdoen, zal van waarde kunnen zijn bij andere strategische keuzes en zal daarom netjes gecommuniceerd worden.

4

We rapporteren onze resultaten in begrijpelijke taal. Die rapportages komen we toelichten, zodat alle vragen gelijk gesteld kunnen worden en we weer onze pijlen kunnen richten op de vervolgstappen.

Allemaal gericht op het groeien van jouw bedrijf.

  • Voordat we starten: Strategie
    1

    We rapporteren onze resultaten in begrijpelijke taal. Die rapportages komen we toelichten, zodat alle vragen gelijk gesteld kunnen worden en we weer onze pijlen kunnen richten op de vervolgstappen.

    Allemaal gericht op het groeien van jouw bedrijf.

  • Dan gaan we starten: Creatie & Opzet
    2

    We rapporteren onze resultaten in begrijpelijke taal. Die rapportages komen we toelichten, zodat alle vragen gelijk gesteld kunnen worden en we weer onze pijlen kunnen richten op de vervolgstappen.

    Allemaal gericht op het groeien van jouw bedrijf.

  • We gaan leren en optimaliseren
    3

    We rapporteren onze resultaten in begrijpelijke taal. Die rapportages komen we toelichten, zodat alle vragen gelijk gesteld kunnen worden en we weer onze pijlen kunnen richten op de vervolgstappen.

    Allemaal gericht op het groeien van jouw bedrijf.

  • En we gaan leren en rapporteren
    4

    We rapporteren onze resultaten in begrijpelijke taal. Die rapportages komen we toelichten, zodat alle vragen gelijk gesteld kunnen worden en we weer onze pijlen kunnen richten op de vervolgstappen.

    Allemaal gericht op het groeien van jouw bedrijf.

De werkwijze is duidelijk: van strategie naar executie. Van meten naar optimaliseren. En vervolgens van experimenteren naar leren en itereren. Maar dan rijst de vraag al gauw, op welke manieren we ervoor kunnen zorgen dat jouw bedrijf kan groeien.

Hoe laten wij jouw bedrijf groeien?

  • Online adverteren

    Wij kopen online advertentieruimte in met hele specifieke voorkeuren.

    Denk hierbij aan dat we op specifieke domeinnamen zichtbaar zijn, of juist bij artikelen die over bepaalde onderwerpen gaan die bij jouw doelgroep passen. Of mensen die wonen in een specifiek gebied of al een keer in contact zijn geweest met je.

    We adviseren hoe jij het beste zichtbaar bent en een zo relevant mogelijke boodschap kan tonen.

    Lees hier meer over programmatic advertising!

  • Search Engine Advertising

    Wij kijken altijd naar zoekwoorden, omdat ze bijzonder interessant zijn: we kunnen zien of men op jouw naam al zoekt, of op jouw concurrenten. Wellicht is men nog totaal niet op de hoogte van jouw product of service en moet je op een andere manier onder de aandacht komen.

    Wij zorgen ervoor dat je bovenaan komt te staan op relevante zoekwoorden en zorgen ervoor dat men naar jouw website zal komen.

    Lees hier meer over Search Engine Advertising!

  • Search Engine Optimization

    Wanneer mensen met een vraag zitten, worden zoekmachines vaak geraadpleegd voor een oplossing. Om organisch bovenaan te komen staan, resulteert in heel veel kliks naar je website met een daadwerkelijk probleem. Mensen die dicht tegen de oplossing aan zitten.

    Middels een SEO plan maken we inzichtelijk waar de meeste winst valt te behalen, op welke woorden je gevonden wil worden, maar ook hoe we de website moeten insteken dat zoekmachines het goed kunnen indexeren.

    Geïnteresseerd? Lees hier meer over SEO!

  • Social media advertising

    Sociale media hebben bijzonder veel mogelijkheden om mensen te targeten. Als jij mensen met een bepaald functieniveau wil bereiken, raden we LinkedIn aan, maar als jij juist mensen met bepaalde interesses wil bereiken, adviseren we weer andere platformen. Wij adviseren hoe jij het beste zichtbaar kan zijn onder jouw doelgroep middels de verschillende social media platformen.

    Hier meer te vinden over social media advertising!

  • Website optimalisatie

    Adverteren is gericht mensen zoeken die jouw boodschap interessant zullen vinden. Maar mochten ze het interessant vinden, zullen ze naar je website komen.

    De website is daarom zeer belangrijk, want jij hebt meer ruimte om jouw boodschap over te brengen aan je doelgroep.

    Door je website te verbeteren, kan je ervoor zorgen dat er meer mensen zullen kopen bij je, waardoor je CPA (Cost Per Acquisition) omlaag zal gaan en je efficiënter om kan gaan met je marketingbudget.

    Dit doen we aan de hand van het KICK-model, geïnteresseerd? Lees meer!

Waarom KICK! Digital?

  • We zijn transparant en helder in wat we doen.
  • We pakken geen marge op media, dus geen onverwachte kosten achteraf.
  • We zijn groot genoeg om specialisten op verschillende gebieden in huis te hebben.
  • We zijn klein genoeg om snel te kunnen schakelen en goed contact te onderhouden met klanten.
  • We hebben alle online marketingkanalen tot onze beschikking.
  • We zijn altijd bezig met de laatste advertentiemethoden- en technologieën.
  • We werken altijd discreet: de vergaarde data in onze campagnes is niet rechtstreeks te herleiden naar personen.

Geïnteresseerd? We drinken heel graag vrijblijvend een kop koffie met je om eens te kijken of we je kunnen helpen.

JA, IK NEEM CONTACT OP!

Of bekijk hieronder enkele van onze cases: