Opdrachtgever: Milieu Centraal

Milieu Centraal

Als onafhankelijke informatiebron onderscheidt Milieu Centraal zich met onafhankelijke, betrouwbare en praktische informatie over duurzaamheid. In december wilde de organisatie een breed publiek bereiken met de top drie bespaartips in de dure decembermaand. In samenwerking met Sanoma is een branded content artikel op Nu.nl geplaatst.

Doelstelling

  • Groot bereik genereren onder een brede doelgroep om bespaartips in december onder de aandacht te krijgen.
  • Versterken naamsbekendheid van Milieu Centraal als onafhankelijke voorlichtingsinstantie over duurzaamheid.

Resultaten

  • Ruim 10 miljoen impressies
  • 18.538 lezers van het artikel
  • 1.312 klikken naar de website van Milieu Centraal

Aanpak

Er is een bondig en interessant Branded content artikel geschreven dat zeer goed aansluit bij het informatieve karakter van het artikel op de website. Om een groot bereik in een brede doelgroep te genereren, is geadviseerd om het artikel in de sectie Lifestyle op Nu.nl te laten plaatsen
In samenwerking met Milieu Centraal en Sanoma een kort maar krachtig artikel gecreëerd. Klik hier om het artikel te lezen.