Opdrachtgever: DFW

Hurricane Heist

Het doel van deze campagne is door middel van High Impact uitingen de film Hurricane Heist onder de aandacht te brengen bij een jonge brede mannelijke doelgroep. De komst van de nieuwe advertentiemogelijkheid van Seedtag maakt het mogelijk om in-image video te adverteren. Op basis van interactie met de advertentie die geïntegreerd is in de afbeelding kan een spot worden vertoond. De spot wordt vertoond binnen de image, de gebruiker blijft op dezelfde webpagina. Door het interactieve karakter zal er alleen afgerekend worden op basis van interactie.

Door de hoge viewability zal de inzet van SeedTag sterk bijdragen aan de awareness voor de film Hurricane Heist. Bijkomend voordeel van deze nieuwe mogelijkheid is dat het veel impact heeft omdat het nieuw is. Bovendien kan er via deze manier op afgebakende doelgroepen geadverteerd worden. Zo is het mogelijk om op basis van doelgroepen en contextuele segmenten (film, Oscars, acteurs) te targeten.


De Seedtag voor Hurricane Heist

Doelstelling

  • Awareness genereren bij een mannelijke doelgroep
  • Grote impact realiseren

Resultaten

  • 390.472 impressies
  • 676 klikken naar de website
  • 81.269 Video views
  • 70.5% View Through Rate

Aanpak

Op basis van de inhoud van de film en de duidelijke briefing is de Seedtag ingekocht op mannelijke domeinen. Zo is er gedacht aan sport- en auto domeinen, maar zijn ook de relevante tv- en bioscoop domeinen meegenomen. Op deze manier werd een grote mannelijke doelgroep bereikt in een omgeving waar zij graag tijd doorbrengen.