Opdrachtgever: The Searchers

The Wall

De online campagne voor de intelligente actiefilm THE WALL moest zorgen voor awareness onder een specifieke doelgroep. Bovendien was deze campagne uitermate geschikt om de impact van social media in een campagne te zien, daar de film vrijwel alleen online gepromoot werd.

Doelstelling

  • Awareness binnen de kleine doelgroep
  • Grote impact
  • Meten van invloed online campagne

Resultaten

  • Volledige online campagne
  • The Wall viel op tussen alle Blockbusters
  • Meer bezoekers dan verwacht

Aanpak

De strategie was de zeer specifieke en hoogst relevante doelgroepen aanspreken middels de inzet van video uitingen en een hoge intensiteit van Rich Media.

KICK! Digital denkt altijd vooruit. De (online) strategieën passen bij onze plannen voor de films. We worden vaak genoeg aangenaam verrast door vernieuwingen bij de plannen van KICK! Digital. Bovendien zijn de ideeën met betrekking tot de uitingen ook innovatief en opvallend!

Jasper Naaijkens, Marketing Manager Theatrical The Searchers